فروشگاه ساز فایل و همکاری در فروش سل یو
نحوه پاسخ گفتن به سوالات مصاحبه شغلی - ساخت و تولیدWeblog, Persian,Iran, Iranian, Farsi, Weblogs">
لینک های وب
..
پروژه دیفرانسیل

دانلود پروژه تحقیقاتی با موضوع دیفرانسیل

دانلود پروژه دیفرانسیل
تحقیق کوپلینگ ها و کلاچ ها

تحقیق در مورد کوپلینک ها و کلاچ ها

دانلود تحقیق کوپلینگ ها و کلاچ ها
کتاب ریاضیات مهندسی پیشرفته اونیل

دانلود کتاب ریاضیات پیشرفته اونیل

دانلود کتاب ریاضیات مهندسی پیشرفته اونیل
شکل دهی هیدروفرمینگ یا Hydroforming

تحقیق شکل دهی فلزات با موضوع هیدروفرمینگ

دانلود شکل دهی هیدروفرمینگ یا Hydroforming
پاورپوینت مدیریت خطوط کالا، نام های تجاری و بسته بندی (فصل پانزدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر )

عنوان دانلود پاورپوینت مدیریت خطوط کالا، نام های تجاری و بسته بندی (فصل پانزدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر )
دسته مدیریت (مدیریت بازاریابی)
فرمت پاورپوینت (قابل ویرایش)
تعداد اسلاید 22 اسلاید
كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی و كارشناسی ارشد می باشد این فایل شامل

دانلود پاورپوینت مدیریت خطوط کالا، نام های تجاری و بسته بندی (فصل پانزدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر )
دانلود پاورپوینت تجزیه و تحلیل اقتصاد بازار (فصل دوازدهم کتاب مدیریت سرمایه گذاری تألیف جونز ترجمه تهرانی و نوربخش)

عنوان دانلود پاورپوینت تجزیه و تحلیل اقتصاد بازار (فصل دوازدهم کتاب مدیریت سرمایه گذاری تألیف جونز ترجمه تهرانی و نوربخش)
دسته مدیریت سرمایه گذاری، مدیریت سرمایه گذاری پیشرفته مدیریت مالیحسابداری اقتصادفرمت پاورپوینت(Powerpoint)
تعداد اسلاید 14 اسلاید
کتاب مدیریت سرمایه گذاری تالیف جونز ترجمه دکتر رضا تهرانی و عسکر نوربخش از جمله منابع مهم درس

دانلود دانلود پاورپوینت تجزیه و تحلیل اقتصاد بازار (فصل دوازدهم کتاب مدیریت سرمایه گذاری تألیف جونز ترجمه تهرانی و نوربخش)
دانلود پاورپوینت قیمت و بازده اوراق قرضه (فصل هفدهم کتاب مدیریت سرمایه گذاری تألیف جونز ترجمه تهرانی و نوربخش)

عنوان دانلود پاورپوینت قیمت و بازده اوراق قرضه (فصل هفدهم کتاب مدیریت سرمایه گذاری تألیف جونز ترجمه تهرانی و نوربخش)
دسته مدیریت سرمایه گذاری، مدیریت سرمایه گذاری پیشرفته مدیریت مالیحسابداری اقتصاد
فرمت پاورپوینت(Powerpoint)
تعداد اسلاید 39 اسلاید
کتاب مدیریت سرمایه گذاری تالیف جونز ترجمه دکتر رضا تهرانی و عسکر نوربخش از جمله منابع مهم درس مدی

دانلود دانلود پاورپوینت قیمت و بازده اوراق قرضه (فصل هفدهم کتاب مدیریت سرمایه گذاری تألیف جونز ترجمه تهرانی و نوربخش)
دانلود پاورپوینت تصمیم گیری و حل مسأله (فصل چهارم کتاب مبانی سازمان و مدیریت رضائیان)

عنوان دانلود پاورپوینت تصمیم گیری و حل مسأله (فصل چهارم کتاب مبانی سازمان و مدیریت رضائیان)
فرمت پاورپوینت (قابل ویرایش)
تعداد اسلاید 33 اسلاید
دسته مدیریت( مبانی سازمان و مدیریت اصول مدیریت مدیریت عمومی)
طراحی با سالایدهای بسیار زیبا
کتاب مبانی سازمان و مدیریت دکتر علی رضائیان از جمله ی مهمترین منابع درس مبانی سازمان و مدیریت، اصول مدیریت و

دانلود دانلود پاورپوینت تصمیم گیری و حل مسأله (فصل چهارم کتاب مبانی سازمان و مدیریت رضائیان)
جزوه آموزشی رویكردی به نگهداری و تعمیر برنامه ریزی شده سطح1

فهرست مندرجات
عنوان صفحه
بخش اول اهداف نگهداری و تعمیر برنامهریزی شده
1 مقدمه 3 1
5 BS 2 نگهداری و تعمیر برنامهریزی شده و تقسیمبندی 1
3 مزایای نگهداری و تعمیر برنامهریزی شده 11 1
بخش دوم فازبندی پروژه طراحی و اجرای سیستم نگهداری و تعمیر
بخش سوم طراحی سیستم نگهداری و تعمیر برنامهریزی شده
1 ایجاد سیستم 21 3
2 طراحی فرمها و ساختار اطلاعاتی

دانلود جزوه آموزشی رویكردی به نگهداری و تعمیر برنامه ریزی شده سطح1

پیش‌زمینه‌هایی که کارجویان باید درباره آن تحقیق کنند عبارتند از

بررسی نام شرکت، سوابق و تاریخ آزمون و مصاحبه

یکی از نخستین اولویت‌های کارجویان در این بخش، شناسایی شرکت‌ها و سازمان‌هایی است که باید برای پذیرش در آن‌ها آزمون دهند. بازخوانی سوابق و تاریخچه شرکت، آشنایی با قوانین و در نهایت بررسی و هماهنگ شدن با معیارها، جزو اصول اولیه کار است....


 

انتظارات مصاحبه کننده از کارجو

مصاحبه‌کننده نیز برای آشنایی بیشتر با نحوه کار و عملکرد کارجویان سؤالاتی می‌پرسد.نخستین پرسش، توصیف کارکردها و نحوه اجرای برنامه‌های مدیران شرکت‌های قبلی است. کارجویان باید تاریخ آغاز فعالیت، آخرین سمت شغلی و روند کار خود را شرح دهند.به یاد داشته باشید، آنچه که در مصاحبه به طور شفاهی می‌گویید، باید منطبق با رزومه شما باشد.

شغل جدیدتان را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

آیا شغلی که انتخاب کرده‌اید مطابق با مهارت‌ها و معیارهای شما است؟ آیا واقعاً به ادامه همکاری با شرکت علاقه‌مند هستید و یا به‌دلیل اجبار و نیاز مالی آن را انتخاب کرده‌اید؟ آینده شغلی خود را چگونه ارزیابی می‌کنید. چه اهدافی دارید و تا چه اندازه‌ای در برقراری ارتباط با دیگران موفق هستید؟ عملکرد، توانایی‌ها، دانش و در نهایت، خصوصیات شما با سازمان منطبق است؟ارزیابی این بخش‌ها، به خصوصیات و تمایلات هر فرد بستگی دارد. قطعاً هیچ‌کس بهتر از خودتان نمی‌تواند ملاک‌ها و معیارهای مناسب را برگزیند.

روحیه انتقادپذیری و رقابت خود را در چه سطحی می‌بینید؟

انتقادپذیری خصلتی است که کمتر در کارمندان و حتی مدیران به‌چشم می‌خورد. برای هماهنگ‌شدن با معیارهای هر شرکت و سازمانی باید مطابق با الگوهای کاری و رفتاری آنان عمل کنید.نظلام و قوانین هر شرکت، معرف جهت‌دهی و سیاست‌های مدیران آن است. بنابراین در مواجهه با چنین دستورالعمل‌هایی باید سیاست محافظه‌کارانه و اطاعت را در برنامه کاری خود قرار دهید. اما جو محیط کاری نیز تأثیر زیادی بر نحوه کارکردهای کارمندان دارد. رقابت میان کارمندان اگر به معنای واقعی آن باشد، موجب به‌وجودآمدن اتفاقات و نتایج بسیار مطلوبی در اثربخشی و ارتقای سطح کمی و کیفی کار خواهد شد. بنابراین باتوجه به مهارت و دانش خودتان و به‌دور از هرگونه حاشیه‌پردازی، موازی با قوانین و دستورات شرکت، به‌کارتان ادامه‌دهید.

وظایف و انتظارات جدید

مسلماً انتظارات کارفرمای جدید از شما مطابق با کارکردها، سمت‌ها و مسئولیت‌های پیشین خواهد بود. حتی در برخی موارد میزان این مسئولیت‌ها نیز افزایش می‌یابد و تصمیمات ووظایف جدیدی در برنامه کاری شما قرار خواهد گرفت. معمولاً در شروع کار، مدیر برای ارزیابی صحت آموخته‌ها و سطح دانش کارجویان، با ترفندهای مختلف سعی می‌کند تا آن‌ها را بیازماید، حتی در ابتدا فشار کاری چند برابر می‌شود تا آستانه تحمل‌پذیری کارجویان تعیین شود. کارجویان نیز باید برای ایجاد یک رابطه پایدار و اعتمادپذیری بیشتر، تلاش کنند. شرح وظایف و کارکردهای قبلی، تا حدودی مدیر جدید را با قابلیت‌های شما آشنا می‌کند. صداقت و حفظ اعتمادبه‌نفس، بهترین راهبردهای مقابله با چنین پرسش‌هایی هستند.

مهم‌ترین چالش‌ها و مشکلاتی که با آن مواجه شدید چه مسائلی بودند و برای مقابله با آن‌ها چه راهکاری اندیشیدید؟

پاسخ به این پرسش‌ها، ارزیابی سطح توانایی‌ها و مهارت‌های هر فرد است. در واقع طرح این پرسش، نفوذی آشکار به عمق روحیات و شخصیت شما تلقی می‌شود. نوسان‌های اقتصادی، اعتصاب‌های کارگری، شرایط سخت کاری و در نهایت کمبود بودجه، جزو مهم‌ترین مشکلاتی هستند که مدیران و کارمندان را به چالش می‌کشند و در این میان، حفظ ارزش‌ها و استفاده ازراهکارهای منطقی، سطح توانایی‌ها، ویژگی‌ها و مدیریت هر فرد را نشان خواهد داد.

دلایل تغییر شغل خود را توضیح دهید؟

در آغاز قراردادهای کاری، طرفین موظف و متعهد به اجرای اصولی می‌شوند که تخطی از آن‌ها موجب بروز اختلاف و کارشکنی در سازمان خواهد شد. ممکن است دلایل زیادی برای این اقدام وجود داشته باشد. اما نباید مسائل شخصی را با مسائل کاری درهم‌آمیخت. اصلی‌ترین دلایل این بخش عبارتند از: ناکافی بودن حقوق دریافتی، مطابق نبودن شرایط کاری و هماهنگ نبودن اعضا و کارمندان با مدیر، تطابق‌ناپذیری وعده‌ها با کارکردها و در نهایت محیط و مسافت محل کار،حتی گاهی این تغییر و تحول می‌تواند جنبه‌های مثبتی نیز به‌همراه داشته باشد، مثلاً ارتقای تحصیلی و شغلی، نیاز به دوره‌های آموزشی بیشتر و احساس حضوری فعال‌تر در یک شرکت یا سازمان بزرگ‌تر، همیشه دیدگاه منفی و ناهماهنگی میان کارمندان با مدیر دلیلی برای تغییر شغل نیست،به یاد داشته باشید، همیشه شرایط مطابق با خواسته‌های شما نخواهد بود، گاهی اوقات وجود موانعی، شرایط ادامه همکاری را بسیار دشوار می‌کند، شاید اندکی تحمل و تلاش مضاعف بتواند تا حدودی جو را آرام‌تر کند.

از مدیر و سرپرست خود چه انتظاری دارید؟

یکی از زیرکانه‌‌ترین سبک‌هایی که در مصاحبه با آن مواجه می‌شوید، روش‌های بازیابی اطلاعات روان‌شناختی و ارزیابی شخصیتی است. در واقع مصاحبه‌کننده با طرح این پرسش، خواستار آگاهی از انتظارات، خصوصیات همکاری درون‌سازمانی و عوامل تاثیرگذار خارجی در روند بهره‌وری و تولید شرکت است. همان‌طور که از مدیر خود انتظار دارید تا متناسب با کارکردها و توانایی‌های شما پاداش و حقوق مناسبی بدهد، وی نیز چارچوب‌ها و خصوصیات خودش را دارد. برقراری ارتباطی کاملاً هماهنگ و همسو با معیارهای شرکت، نیاز به زمان کافی و شناختی دوجانبه دارد.در همین رابطه، می‌توانید با فعالیت آزمایشی خود در دوره‌‌های سه تا شش ماهه و اجرایی‌کردن طرح‌ها و برنامه‌ها، ضمن برآورده‌کردن انتظارات مدیر و جلب رضایت وی، توانایی‌های خود را بر همگان ثابت کنید و بدین طریق ماهیت خود را نشان دهید.

نحوه مصاحبه حضوری و قالب رزومه

حفظ خونسردی و اعتمادبه‌نفس، اصلی‌ترین عامل موفقیت در مصاحبه‌های شفاهی است. کافی‌است با پیش‌زمینه‌های قبلی و مطالعه سؤالات اغلب مصاحبه‌ها، میزان آگاهی خودتان را افزایش دهید.بدون حاشیه‌پردازی و توضیحات اضافی درباره عملکردتان، مهم‌ترین سوابق و افتخارت تحصیلی و شغلی خود را ذکر کنید. اساسی‌ترین بخش رزومه همان طرح یا قالب نوشتار اولیه است که درواقع رد یا پذیرش هویت شغلی و تحصیلی را تایید می‌کند. عنوان شغلی که برای خود برمی گزیند؛نشان دهنده جایگاه علمی و میزان مهارت شما خواهد بود. توانایی‌ها، عناوین و سمت‌های شغلی و درنهایت سوابق، بیشترین و مؤثرترین امتیاز را در روند تصمیم‌گیری کارفرما دارند. اما مرحله دوم ارزیابی مهارت‌ها است. تطبیق آنچه که عنوان کرده‌اید و صحت آنچه که در عمل اجرا خواهید کرد؛ هویت و توانایی واقعی شما را مشخص خواهد کرد.

کلام آخر

روند استخدام و آغاز به‌کار کارجویان، تا حد زیادی به خودشان و عملکردهای پیشین آن‌ها وابسته است. بهترین و شایسته‌ترین افراد برای انتصاب پست‌های کلیدی انتخاب می‌شوند. جلب اعتماد مدیران، با توجه به مهارت و اعتمادبه‌نفس افراد، نحوه مدیریت کارها و در نهایت شایستگی‌ها و قابلیت‌های مختلف در عبور از حوادث غیرمترقبه ارزیابی و تعیین می شود.

ترجمه: سید رسول میرزایی موسوی

به نقل از بازارکار

 



تاريخ : ۱۳٩۱/۱/٢٩ | ۸:۳۸ ‎ب.ظ | نویسنده : مهدی خادمیون | نظرات ()
> php -S localhost:8000